Na co nesmíte zapomenout, když chcete vytvořit úspěšný web?

0 Comments

Bez webových stránek se již dnes neobejdete prakticky nikdo bez ohledu na to, co nabízí. Tvorba www stránek Pardubice je klíčová pro maximální prodej, stejně jako správný druh online reklamy a kvalitní služby. Pokud podnikáte, bude pro vás nejlepší, když to necháte na odborníkovi, který se touto problematikou zabývá každý den a přesně ví, co dělá a co potřebujete. I přesto byste ale měli znát základy toho, na co nesmíte zapomínat a co si naopak musíte pohlídat.

Tvorba nového webu

Co chcete?

V první řadě musíte přesně vědět, co požadujete, kdo jsou vaši zákazníci, co jim chcete prezentovat a jakým způsobem. Podnikání každého je velmi individuální, ale kritéria, na která byste měli myslet, jsou pro všechny stejná. Vždy si musíte určit:

  1. cíle,

  2. cílová skupina,

  3. konkurence,

  4. firma (kdo jste, co děláte, co nabízíte apod.).

 

Nemyslete jen na sebe

Tohle může znít podivně, ale myslete na zákazníky, kteří k vám budou chodit a používat vaše stránky. Vám se možná něco líbí, ale pro ně to nebude praktické. Web by proto měl být jednoznačný, přehledný a srozumitelný. Až budete mít pocit, že je to dobré, nechte pár zákazníků, rodinu nebo přátele, aby to vyzkoušeli. Jedině praktický test vám řekne, jestli je vše v pořádku.

Webové stránky podnikání

Myslete na moderní technologie

Může se to zdát jako maličkost, ale responzivita pro smartphony a tablety je velmi důležitá. Nikdo nechce čekat a už vůbec nikdo nechce posouvat ze strany na stranu, aby si mohl přečíst celou větu nebo prohlédnout obrázek. Velké množství z vašich klientů bude hledat odpověď na svůj problém pomocí mobilního telefonu, tak myslete na to, aby to pro ně bylo pohodlné.

 

S pohodlím souvisí i standardizované položky. Lidé jsou jednoduše zvyklí, že košík je vpravo nahoře a kliknutím na logo se dostanou na hlavní stránku. Může se to zdá jako klišé, ale nepodceňujte to, protože jinak budou velmi zmatení a nebude se jim u vás líbit. A bez ohledu na to, jak dobré máte produkty, tak nezůstanou a nenakoupí.